Optimizare SEO - Agentie SEO Bucuresti - Solicita audit GRATUIT!

Site-ul tau are nevoie de

Servicii SEO !

Optimizarea site-ului (SEO) este necesara pentru a deveni cat mai vizibil in rezultatele din motoarele de cautare cele mai utilizate. Peste 70% dintre utilizatorii de internet nu merg mai departe de pagina 1 atunci cand le sunt afisate paginile cu rezultate Google.

Site-ul tau poate ajunge in top 10 rezultate google cu Optimizare SEO !

Scopul Optimizarii SEO (Search Engine Optimization) este simplu: sa faca astfel incat site-ul tau sa fie gasit de cat mai multi oameni ce fac parte din audienta ta. Optimizarea SEO reprezinta o practica prin care site-ul tau este optimizat pentru a ajunge pe pozitii cat mai inalte in lista de rezultate organice.

Toate marile motoare de cautare ( cum ar fi Google, Yahoo, Bing ) returneaza rezultate de acest fel, in care pagini web si alte tipuri de continut cum ar fi cel video sau liste locale sunt afisate bazandu-se pe criterii de relevanta. Ranking-ul site-ului tau in motoarele de cautare depinde de mai multi factori, printre care structura site-ului, relevanta continutului din site, vechimea site-ului si increderea capatate prin intermediul linkurilor de pe alte site-uri care fac referire la site-ul tau.

Rezultatul?

Mai multi vizitatori, mai multe vanzari, mai mult profit.

marketing

Importanta ranking-ului

Ranking-ul site-ului tau in motoarele de cautare ( aici fiind vorba de Google ) depinde de mai multi factori printre care:

rank

Puncte cheie:

  • Structura site-ului,
  • Relevanta continutului din site
  • Vechimea site-ului si increderea capatate prin intermediul backlinkurilor de pe alte site-uri care fac referire la site-ul tau.
  • Noi vom face eforturi pentru ca website-ul afacerii tale sa fie construit corespunzator si upgradat pentru a tine pasul cu toate update-urile de la Google care privesc factorii de ranking.
  • Rezultatul optimizarii SEO? Mai multi vizitatori, mai multe vanzari, mai mult profit.

Internetul si SEO

Inca de la aparitia internetului, companiile au reusit sa se integreze pe o piata foarte vasta, anume piata online. Strategiile de afaceri traditionale au fost revolutionate, iar marketingul a evoluat.

Odata cu aceasta evolutie, marketingul motoarelor de cautare ( SEM ) si optimizarea pentru motoarele de cautare ( SEO ) s-au dezvoltat cu scopul de a optimiza traficul online intr-un mod care sa aduca mai aproape diversele business-uri de clientii lor.

In timp ce SEO si SEM au capatat amploare, au devenit totodata doua practici controversate. SEO a fost in multe cazuri inteles gresit, insa a inceput sa prinda din ce in ce mai mult amploare de cand proprietarii de afaceri online au sesizat valoarea pe care o pot aduce tehnicile de SEO afacerii.

Cei care au fost intimidati de complexitatea acestui proces de optimizare in motoarele de cautare sunt acum capabili sa inteleaga impactul pe care il poate avea integrarea SEO in strategia de promovare a business-urilor pe care le detin.

seo-sem

Ce face SEO ?

Optimizarea motoarelor de cautare ( SEO ) este un proces care imbunatateste pozitia unui site web in sectiunea organica ( neplatita ) a unui motor de cautare. Motoarele de cautare doresc sa furnizeze utilizatorilor informatii imediate, relevante si importante si sa ofere site-urile care indeplinesc aceste criterii, cele mai inalte clasamente.

Prin intermediul unor software-uri avansate numite crawlere web, motoarele de cautare scaneaza in permanenta site-uri web pentru continut si actualizari, astfel incat sa indexeze site-ul si sa-l pun in legatura cu anumite cautari facute de utilizatori. Apoi, Google aplica o serie de algoritmi si stabileste, pe baza unor multitudini de factori, care este ranking-ul unui website.

Valoarea de dincolo de SEO

Conceptul din spatele Optimizarii SEO este aparent simplu: SEO permite companiilor sa ajunga la piata tinta, intr-un mod mai eficient. In esenta, SEO este singura foma de publicitate in care o companie isi poate indrepta eforturile exclusiv catre persoanele care cauta anumite produse si servicii, modalitatate care s-a dovedit a fi foarte eficienta.

Daca un site nu reuseste sa convinga motoarele de cautare ca este relevant sau important pentru utilizatori, atunci nu va fi listat in paginile de rezultate. Un site care nu are vizibilitate este o risipa de resurse.

In timp ce un site web cu performanta scazute risipeste bani, implementarea SEO poate creste traficul intr-un un mod surprinzator, ceea ce va atrage, pe termen lung, mai mult profit pentru afacere. Nu numai ca strategiile SEO pot fi eficiente, ci si ofera rezultate cuantificabile, deci rentabilitatea investitiei poate fi usor demonstrata.

Prin monitorizare si analiza, Optimizarea SEO ofera o perspectiva asupra comportamentului clientilor prin accesarea unor statistici cum ar fi numarul de vizite pe site, trendurile in ceea ce priveste traficul, precum si numarul de conversii, astfel incat proprietarii site-urile web pot identifica oportunitatile si pot masura rezultatele.

Cu prevalenta internetului in societatea de astazi, multe companii incep sa renunte la metodele traditionale de promovare si sa integreze strategii SEO devine treptat, epicentrul tuturor actiunilor de marketing si de publicitate.

Profita acum de oportunitatea unor servicii SEO de calitate

Optimizare SEO On-page

Daca vei efectua o cautare pe Google de forma “SEO on-page”, din rezultatele returnate vei putea sa afli ca aceasta sintagma reprezinta o tehnica a optimizarii paginilor web pentru a obtine o pozitie mai ridicata in pagina de rezultate si pentru a obtine un trafic mai relevant in motoarele de cautare.

Conceptul se refera atat la continut, cat si la codul sursa HTML al unei pagini, spre deosebire de Optimizarea SEO off-page, care se refera la linkuri si alte alte aspecte care nu se regasesc in interiorul site-ului.

Optimizarea SEO on-page tine cont de toate elementele paginii web, care, impreuna, pot imbunatati clasamentul site-ului respectiv in rezultatele cautarii. Pe masura ce algoritmii Google devin mai sofisticati, unul dintre factorii de ranking care se bucura care influenteaza optimizarea pe pagina se refera la relevanta.

Gandeste-te la acest lucru ca un beneficiu pentru vizitatorii site-ului tau. Ai aproximativ 8 secunde pentru a convinge un utilizator sa petreaca un timp cat mai lung pe site-ului tau. Daca site-ul este interactiv si relevant pentru el, atunci ii va oferi acestuia o experienta de navigare placuta, iar asta sporeste sansele ca el sa revina.

Optimizare SEO Off-page

Spre deosebire de SEO On-Page, conceptul de SEO Off-Page se refera la activitatile pe care le poti face in afara site-ului si cuprinde:

  • Strategiile de link-building
  • Marketing-ul retelelor sociale
  • Marcarea sociala

Vom examina in detaliu fiecare dintre aceste componente, insa nu inainte de a scoate in evidenta beneficiile tehnicilor de SEO Off-Page.

De ce este SEO Off-Page important?

Motoarele de cautare au incercat de foarte mult timp sa gaseasca o modalitate de a furniza utilizatorilor cele mai relevante rezultate pentru cautarile pe care acestea le fac pe Internet. Pentru a reusi sa faca acest lucru, ele iau in considerare pe de-o parte factorii de SEO On-Page despre care am vorbit anterior, SEO-Off Page dar si alti factori.

Optimizarea SEO Off-Page ofera motoarelor de cautare indicii pretioase despre modul in care alte site-uri web si utilizatorii, percep un anumit site.

Astfel, un site web este considerat mai util atata timp cat are mai multe referinte (link-uri) de la alte site-uri, dar de asemenea este mai relevant cu cat este mai mentionat pe retelele sociale.

Site-ul tau va fi optimizat 100% si va fi o investitie cu beneficii pe termen lung.

Multe companii de Search Engine Optimization ( SEO ) optimizeaza doar paginile pe care ei le-au construit pentru tine, fie creaza un alt website pentru afacerea ta si il optimizeaza. Cea mai mare problema care vizeaza solutiile de acest gen este ca daca vrei sa schimbi agentia care se ocupa de optimizarea site-ului tau, sau daca vei rezilia contractul cu ei, toata investitia ta pana in acel moment se va pierde.

In plus, sa creezi doua website-uri diferite doar din considerente care tin de SEO poate fi derutant pentru clienti.